Miljöträning, m.m.

Vädret är, minst sagt, varierande. Därav alldeles för lite båtåka i vår smak. Dagarna fylls ändå med valpgos och springa-ut-och-kissa-valp-stunder. Idag åkte vi en tur till Ljusterö torg för lite miljöträning. Vi satt helt sonika på en parkbänk på torget och tittade på folk. Lea var med som förebild. Zolo är helt cool bland folk men lite otålig på att sitta, bara. Kan man ju förstå - jag menar - hur kul är det?

Lite konstig vinkel, jag vet. Obs! Att han kollar på mig mitt i allt ståhej!

Lea på promenix med matte

Zolo

Är vi helt underbara, eller???

Kommentarer
Postat av: Brittmari Cojo & Diezel

Vilken härlig bild på Lea, det ser ut som om hon var på savannen!

Så, Zolo har fått en egen nalle? Snart ser den nog bara ut som en snuttetrasa.

Kram på er

2009-08-02 @ 21:59:04
URL: http://www.brittmari.bloggsida.se
Postat av: Marika, Aragorn o Enya och Indra

Joooo, helt underbara!!!



Kram

2009-08-03 @ 15:32:06
URL: http://www.absolutridgebacks.cybersite.se
Postat av: Maude

Åhh, så söta. Tänk att Zolo fick låna ett litet litet hörn av filten, SAMTIDIGT som tant Lea :)

2009-08-06 @ 10:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback