Härlig dag!

Andra natten gick också bra, matte flyttade upp till sängen och Zolo låg nedanför, duktig vovve! På förmiddagen kom Brittmari och inspekterade odjuret och jag tror han fick godkänt! :)
Sedan passade barnen Zolo och Lea fick två härliga springprommisar med Cojo resp. Diezel! Tackar för det! Lea hälsar att ni är välkomna tillbaka närsomhelst!
Den här helgen är det knallemarknad på Ljusterö och barnen var där och kikade på stånden och åkte ett par attraktioner.  Ikväll kommer husses brors familj på grillafton, just nu är det kanonväder!

Idag har vi testat halsband och koppel - det tyckte herrn sådär om...

Krocketpinnen är god

Evelina har gjort en jeanskampleksak

Attack på Evelina!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Vimla

UNDERBAR!!!

Stort lycka till med lillkillen han är fantastiskt söt!!!

Vimla håller helt med Lea, valpar gör sig bäst på lååång avstånd :D



Kram från oss!

2009-07-26 @ 08:42:30
URL: http://vimla.jennyjurnelius.com
Postat av: Mayaa, Lina o Gustav

Hej brorsan o nya familjen!



Trodde att bilden på dig med koppel var jag - tills jag såg att kopplet var grönt. Jag har ett rött men är inte heller jättenöjd med det, även om det är snyggt!



Längtar tills vi ses på valpkursen bro!



En hälsning även till Jenny och Vimla - Vimla har hört så mycket om dig. Hoppas du vill bli min sister in heart!

2009-07-26 @ 15:31:42
Postat av: Eva G

Gud så söt han är!! ha ha ja du, nu kommer det vara "vilda västern" ett tag, kelpien här hemma skickar massa "medlidande tankar" till Lea, han vet hur det känns när matten plockar hem en monstervalp! ;=)

Stor kram på er!

2009-07-26 @ 19:01:44
URL: http://www.hundarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback