Regn, bak och hopp

Igår var vi på hundträning på Laggars, det var en månad sedan så det var kul. Hakade på vardagsträningsgruppen, tyckte att det vore kul för Lea att testa lite annat än bara tävlingslydnad. Hon var duktig, lite seg då det faktiskt var kanonvarmt på förmiddagen. Idag har dock solen lyst med sin frånvaro och det har mer eller mindre regnat hela dagen. Jag och döttrarna har haft bakmaraton idag; bakat, blåbärspaj - numer ett minne blott, blåbärsmuffins, tigerkakor, tuppkaka och rågsiktsbröd. Puh, vem behöver solvärme när det finns ugnsvärme? Före skogspromenixen tränade vi lite hopp, ja, både Evelina, jag och Lea. Så här kommer lite hoppbilder, det är sonen Julius som har byggt hindret i slöjden, snyggt va´?

..

Kommentarer
Postat av: Brittmari och schäfrarna

Lea ser helt klart ut att vara den som har mest rutin på det där, och med blicken framåt! Ewelina, verkar vara mest positiv. Ninnin, ja absolut stilpoäng!

2009-07-09 @ 23:32:35
URL: http://www.brittmari.bloggsida.se
Postat av: Cissi & Adder

Hallå! Vilket jättejättejättefint hinder! Hur gammal är din son? Kan han ta emot 6-åringar för inskolning :-P

Pratade med Barbro nyss, hon avslöjade att vi kanske ses hos Niina i höst - det vore TOPPEN!

Lycka, lycka till med träningen!

/C

Ps. Har lagt till en adress till min hemsida nu. Det kändes rätt i tiden. Under dom närmsta dagarna kommer jag (hahaha, dvs jag tvingar Malin http://www.owega.se) att göra om sidan och anpassa den mer till verkligheten - dvs tona ner Owen och göra den levande hunden mest synlig. Jag är redo för det nu. Hejhej

2009-07-14 @ 19:25:35
URL: http://www.hundenadder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback