Utlykt och LeaZolo-bus

Idag när husse skulle till en elektronikaffär följde Zolo och jag med för lite miljöträning. Vi stod och tittade på bilar och folk som gick in och ut ur affären. Han tyckte inte att det var speciellt alls utan stod nyfiken och kikade. Vilken människomagnet en valp är! Vet inte hur många som log mot mig, jag menar mot Zolo, och några kom fram och hälsade. Tröttisvovve sov hela vägen hem.
Lea bjuder oftare och oftare upp till lek! Inne är hon fortfarande surtanten tycker Zolo.


Kom igen nu tanten - nu busar vi!

Halvrolig typ det där i alla fall...Zolo charmar Lea (och oss!)

Imorgon bitti drar vi ut på sjön, åker bl.a till Vätö och firar husses pappa som blir 70 imorgon.
Det blir inga uppdateringar på några dagar.
Här nedan en bild på Zolo som torrkör båten lite.:)


Kommentarer
Postat av: Brittmari, Cojo & Diezel

Han passar som er nya båtkapten! Goa Lea, vilket tålamod hon har!

Kram på er och ha det så härligt.

2009-07-28 @ 21:27:47
URL: http://www.brittmari.bloggsida.se
Postat av: Maude

Sanslöst söt. Bilden när han provsitter båten är ljuvlig :)

2009-07-29 @ 20:50:02
URL: http://www.norsgard.se
Postat av: Mayaa

Hej Zolo, Mayaa här.



Du ser ut att ha det bra!



Du vet säkert att det finns mycket bra saker som man kan leka med. Idag hittade jag en pet-flaska. Den var svår som 17 att fånga! Men rolig att jaga =) Du får gärna tipsa om du vet nåt som är speciellt bra att jaga, tugga på, leka med!



Ciao!

2009-07-30 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback