Vedstapling och lite träning

I vintras fällde vi några rejäla tallar, dessa klövs och har torkat sedan dess. I dagarna två har familjen hjälpts åt att flytta den och stapla den i vedförrådet. Nåja, mest var det nog mamman, pappan och sonen men nu är det gjort, så skönt.


Marcus och Julius fyller släpet

Så börjas det staplas, ganska kul först.....

Halvlek

Lea hjälper till

Klart! 18 kubikmeter! Nu behöver vi inte frysa i vinter.....


Tränade på tomten idag. Det gick riktigt bra, Lea var pigg och glad. Kanske tränade lite för mycket i våras då hon tyckte att träning var såå tråkigt. Imorgon ska vi träffa Brittmari, Diezel och Cojo för att träna. Förhoppningsvis blir det lite spring också.
Imorgon ska jag åka och köpa lite grejor till Zolo som kommer om tre (!) dagar. Kompostgaller, matskålar, tuggben, någon leksak. Ni som är nyfikna på hur den lille sötnosen ser ut, kika in på www.anzantra.se och titta på valp nr. 4.
Är han inte alldeles ljuvlig?

Helena! Här nedan en bild jag lovade dig! Tagit bilden från vår altan - ja, så ser vår utsikt ut!

Må väl alla glada! Njut av sommaren - det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Vimla

Hej :)

Har ni skaffat ny blogg?! Bäst jag sparar adressen genast ;)

Tack gulliga du för ditt meddelande, det värmde!



Förstår jag det hela rätt om du ska skaffa en ny liten puppelin??!?!?!?! I så fall, megagrattis! Fy sjutton va mysigt, man blir onelkligen lite sugen när man kollar in valpbilderna :)



KRAM & ha det toppen!

2009-07-21 @ 14:51:04
URL: http://vimla.jennyjurnelius.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback