Hundhelg

Oj, tiden går fort när man har roligt. Helgen som var blev en riktig hundhelg! I fredags hade Lea en playdate med schäferpojkarna, en i taget, först Diezel, sedan Cojo. Zolo fick hälsa på Diezel i koppel, Diezel har verkligen tålamod med en anfallande, klättrande liten RR-pojke.
På lördagen hade vi avslutning på valpkursen. Skoj som vanligt. På eftermiddagen gick jag och Lea ut i skogen. Jag hittade lite svamp och såg lite svamp där och där och där och så...var vi vilse. Jag menar vilse, på riktigt. Entimmas-promenaden blev en 2,5h-promenad. Som ni förstår hittade vi ju ut ur skogen till slut, rätt trötta och blöta...Hussen hade varit lite orolig därhemma.....
Söndagen då? Jo, då var vi anmälda till utställningsträning i Enköping (!). Vi var sju st anmälda från kullen. Det var jättekul och lärorikt. Zolo var lite på sprallhumör men bitvis var han duktig.
Inga bilder...
Denna vecka är det lov från skolan så hundarna behöver inte följa med hussen till jobbet. Jag jobbar mån-ons och får sedan en riktig långhelg - härligt!

Kommentarer
Postat av: Brittmari, Cojo & Diezel

Va? Gick du vilse? Det har väl aldrig hänt förut? Du borde ha en GPS runt halsen! Hihi...

Ha det, kram

2009-10-27 @ 22:58:31
URL: http://www.brittmari.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback