Lite bilder!

Äntligen ett par bilder på våra sötnosar! Evelina har köpt ny telefon med en bättre kamera så vi testade ute i eftermiddagssolen. Idag har Zolo fått gå två superkortisar i koppel och inte fått leka och stoja något, inget han uppkattar särskilt...Benet är bättre, man märker något då han legat och vilat ett tag. Lea har fått gå på långis med Tico - härligt. Nu ligger de båda i TV-soffan och njuter av lördagskväll.



Världens bästa Lea, 5,5 år



Världens bästa Zolo, 4,5 mån



Sötnosar som poserar så vackert



Nåväl, lite mutor krävdes det väl...


Kommentarer
Postat av: Brittmari, Cojo & Diezel

Åh, vilka söta! Stor och Liten, snart blir det Stor och Större... Skönt att benet är bättre.

Kram

2009-10-17 @ 23:10:33
URL: http://www.brittmari.bloggsida.se
Postat av: Eva o Tico

Vad fina de är!!!

Gisses vad stor han blivit lillskrutten :)

Hoppas han snart är helt återställd!



Kramis

2009-10-18 @ 13:21:33
Postat av: Anonym

Vilka sötnosar!

Så skönt att benet är bättre också:):):)

Vi hade det fint på valpkursen idag men saknade er såklart!



Kram

2009-10-18 @ 21:09:18
Postat av: Jenny & Vimla

Jag fick helt panikont i magen när jag läste om Zolo :( TUR i oturen att det bara verkar vara en sträckning, phu! Hoppas han är helt återställd snart. Han växer snabbt måste jag säga, inte långt ifrån Lea längre, sötnos!



Vet du va jag har gjort...äntligen debuterat!!!



Kram

2009-10-19 @ 12:45:41
URL: http://vimla.jennyjurnelius.com
Postat av: Anonym

Hej!

Va skoj att du gillade loggan :)! Läste om zipperbacks på en australiensisk hemsida och tydligen så kallades/kallas ridgebacken för zipperbacks i Zimbabwe då dom tyckte att ridgen liknade en dragkedja(?)!



Vilken liten sötnos(och stor ;)) som bor här då!! Har varit inne på er gamla sida och sedan hittade jag inte er måste säga att jag är MEGA imponerad av Lea's lydnadskarriär!!! Skulle aldrig våga mig ut på en lydnadsplan med mina ;o)!



Stort lycka till med er lilla Zolo!



Hälsningar

Patricia, Moa & Sancy

2009-10-25 @ 16:52:07
URL: http://www.zipperbacks.se
Postat av: Camilla o Kito

Vilka kameror det finns i mobiler nuförtiden då! Jättefina bilder! Och STOR ser han ut :)

Ser fram emot att höra mer om hur det går med honom. Och duktiga Lea också förstås!



Camilla o Kito

2009-10-26 @ 20:12:35
URL: http://kito.photoweb.se
Postat av: Anonym

Hej! Vilka kameror det finns i mobiler nu då! Jättefina bilder och de är så fina båda två!



Ser fram emot att höra hur det går med lilleman. Och duktiga Lea också förstås!



Camilla o Kito

2009-10-26 @ 20:14:29
URL: http://kito.photoweb.se
Postat av: Anonym

ojdå...blev visst två trots felmeddelande...

2009-10-26 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback