Det är Brittmaris fel

att det inte blev någon träning idag....Det är oftast hon som uppmuntrar/peppar/initierar till träning. Idag när jag frågar har hon inte tid...Mutter, mutter. Får väl träna själv då, tänker man. Nehej, då inföll inte träningssuget alls. Så har grejat och donat hemma. Varit i skogen med båda vovvarna. Träffat Leas underbare bror Nharo en pyttestund vid färjeläget. Tappat bort kameran. Suck och Nej. Ätit en mycket god, för att vara min kokkonst, köttgryta. Nu väntar lite jobb.
Just det glömde, var ju i onsdags och tränade med Ljusterö Hund-gänget. Zolo var så duktig på att hålla fokus på mig. Puss-vovve.
Igår när vi tränade med Brittmari var Lea duktig och Zolo en gnällspik. Ville inte alls sitta uppbunden i fotbollsmålet och bara vänta.
Nä, måste jobba lite nu, måndag imorgon igen. Kanske ska ta ut Lea på tomten och köra lite starter och kanske ett par inkallningar. Fast jag borde jobba, nu.........Hmmmm......

Kommentarer
Postat av: Brittmari, Cojo & Diezel

Förlåt, det ska inte hända igen! Skärpning på mig!

Jag tycker du tänker rätt, träna i stället för att jobba, det är roligare så.

Ha det gött

2009-09-06 @ 19:34:47
URL: http://www.brittmari.bloggsida.se
Postat av: Jenny & Vimla

TACK :D Du har helt rätt, rosetterna var liksom inte det vi kom dit för, den där meningen om hennes rörelser däremot är värda att rama in på väggen ;)



Gillar din inställning, men faktum är att om du gick ut och gjorde ett par kanon-inkallningar...ja då gick säkert jobbet bättre sen. Om inte annat så hade ni roligare ;) helt rätt prio!!!



Kram!

2009-09-12 @ 23:07:45
URL: http://vimla.jennyjurnelius.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback