Ljusterö Hund-träning

Idag åkte vi på Ljusterö Hund-träning. Åkte dit en trekvart innan, Zolo somnade in och jag hann gå ut med Lea, att ha valp kräver sin planering...Tog ut Zolo så han fick titta på hundarna som kom. Idag var det 21 hundar!!!!! Oj, rena cirkusen för Zolo att titta på! När jag tränade med Lea fick han snällt sova i bilen en stund, vilket han faktiskt också gjorde! Lea gick riktigt bra och var på glatt humör. Det enda momentet som strulade var apporteringsdirigeringen men den har vi heller inte tränat på länge så den måste vi lägga lite krut på.
När de andra fikade tog jag ut Zolo lite till, gjorde inget med honom, han blev trött bara av att titta.
Imorgon är Zolo 11 veckor, ett försök till uppställd bild här nedan, skratta inte!
Imorgon börjar jag att jobba - ångest!!!!! Barnen passar hundar första veckan och jag åker hem på luncherna och försöker smita så tidigt jag kan, hoppas att det går bra.


Kommentarer
Postat av: Camilla o Kito

Åh, äntligen ett blogginlägg :) Jag följer med hela tiden, även om jag inte kommenterar varje gång. Han ser väldigt tjusig ut, lille killen. Han blir nog en elegant herre!

2009-08-12 @ 16:09:25
URL: http://kito.photoweb.se
Postat av: Marika, Aragorn o Enya och Indra

Fiiina killen:) Mycket snygg överlinje;)

2009-08-12 @ 20:57:47
URL: http://www.absolutridgebacks.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback