Det är mycket nu.....

....ja, så säger väl alla, hela tiden. Men det senaste veckan har verkligen varit full. Både av roliga och mindre roliga händelser. Jobbat hurmycketsomhelst. Suttit kvar sena eftermddagar och tagit hem jobb. Dessutom blir inte allt alltid som man tänkt sig... Det sliter.
Roligt är i alla fall att alla barnen har åkt till Romme med skolan och åkt slalom. Det var absolut första gången för Adela och hon var lite tveksam. Hon kom dock snabbt på hur man gjorde och de hade alla tre en rolig dag.

Vi skippade ridhusträningen i måndags, jag kände mig inte tiptop, behövde jobba och dessutom var det svinkallt. Har försökt att iaf träna Zolo hemma lite nu och då. I torsdags åkte vi till Rinkeby och Helenas jobb där vi tränade lydnad. Det tyckte Zolo var jättekul och Lea tyckte sådär. Hon var iaf glad att få vara med och träffa Helena!

Idag, lördag, ska jag träna ett ordentligt pass med Zolo inne, Lea ska få göra lite sökövningar efter leksak och godis, sedan ska vi gå en riktig lång långpromenad så de är rejält trötta. Ikväll åker jag och Evelina till London och är borta till tisdag eftermiddag! Ska bli kul att få göra något helt annat! Vi har sportlov så hundarna har någon hos sig hela tiden, blir promenader med husse och barnen, ingen träning men de klarar sig tills matte kommer.

Må väl alla därute!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas ni får det underbart i London! KRAM

2010-02-27 @ 19:21:45
URL: http://www.anzantra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback