Träning, träning

Har nu tagit tag i träningen lite mer. Har träffat Brittmari, Lena och Håkan tre morgnar i rad för lydnadsträning. Idag var Lea på hugget, tyckte att det var riktigt kul, det händer liksom inte varje gång...Zolo var lika arbetsvillig som alltid - skön kille!
Var lite rastlös idag så jag lade varsitt viltspår till dogsen också. Det var en månad sedan sist. De var superpå och duktiga, båda två! Mina jätteduktiga hundar!!!!
Bilderna är tagna med min mobil med 2.0 megapixlar, inte alltför bra när de bruna rör sig, men vad gör det om 100 år?

                                                                      Lea gnager klöv

-Matte - jag har den!! - Zolo



Klövattack!!! Zolo får för sig att den ska grävas ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback